+420 284 810 258 pronix@pronix.cz

Řídicí a monitorovací systém POC

POC – Power Operation Centre

POC – Power Operation Centre je systém vzdáleného monitoringu technologií, který byl vyvinut společností PRONIX s.r.o.
Systém POC přináší tolik potřebný dohled nad technologiemi 24 hodin denně / 365 dní v roce. Informace o stavu jednotlivých zařízení jsou tak neustále k dispozici díky webovému rozhraní systému POC. Systém POC představuje proaktivní řešení vzniklých situací, snaží se předvídat a předcházet událostem a včas převzít iniciativu. Systém lze propojit se servisním střediskem PRONIX, které tak automaticky reaguje na vzniklé události.

 

  • On-line sledování parametrů prostředí a technologií a jejich vyhodnocování
  • Proaktivní otevřený systém optimalizace provozu datových center a energetických celků
  • Libovolný rozsah a topologie řešení
  • Integrace s dalšími systémy typu DCIM, BMS aj.
  • Propojení na servisní středisko PRONIX

Klíčové vlastnosti PRONIX POC

  • Monitoring instalovaných technologií 24/7/365
  • Přehledný proaktivní on-line systém s otevřenou architekturou – jednoduché rozšíření a změny
  • Využití jednotného typu komunikace podporované výrobci technologií
  • Přehledná víceúrovňová vizualizace monitorovaných celků
  • Notifikace, včetně emailů a sms
  • Víceúrovňový přístup oprávněných osob na různé úrovni struktury firmy
  • Propojení s dalšími monitorovacími a řídicími systémy zákazníka
  • Proaktivní řešení vzniklých situací s přímou vazbou na servisní středisko

Přínosy pro vaši aplikaci

  • Komplexní nástroj pro dohled, správu a řízení infrastruktury serveroven, datových center a energo celků
  • Klíčové technologie pod neustálou kontrolou
  • Omezení provozních rizik
  • Efektivní řízení a plánování využití všech prostředků
  • Reporty trendů důležitých veličin – detailní analýza prostředí
  • Snížení provozních nákladů
  • Zrychlení servisu a zkrácení reakční doby
  • Zkvalitnění údržby a prodloužení životnosti technologií
  • Zdroj informací pro interní management zákazníka
  • Vysoká flexibilita řešení a rozšiřování systému za provozu
  • Lokální servis a podpora systému 24/7/365